Experiența și dinamismul nostru constant în slujba dumneavoastră!

Creată în 1992 ca o mică afacere de familie, SC Trace Trans Corporation SRL își manifestă încă de la început dorința de a deveni un competitor important și respectat pe piața transportului de persoane din România.

În continuă dezvoltare în cei aproape 30 de ani de existență, firma noastră își propune să ofere servicii de transport de calitate, la prețuri mai mici decât alți operatori de transport, în condiții de confort și siguranță deosebite. Portofoliul de servicii oferite clienților cuprinde operarea de curse regulate dar și închirierea de autocare și microbuze grupurilor organizate cu deplasări atât interne cât și internaționale.

Compania înțelege să facă acest lucru prin investiții constante menite să îmbunătățească în timp calitatea serviciilor oferite, prin profesionalismul cu care se dedică fiecărei noi provocări, prin dinamism și pasiune și, nu în ultimul rând, printr-o continuă miză pe calitate și nu pe cantitate.

Strategia fundamentală aleasă de echipa managerială – satisfacerea nevoilor clientului – utilizator de servicii de transport – denotă maturitate și dedicație, ea devenind în timp un adevărat motto pentru toți membrii echipei Trace Trans Corporation.

Dar cum se reflectă toata această strategie concret în activitatea companiei?

Consolidarea poziției de lider pe rutele clasice

De la înființare până în prezent, compania și-a consolidat poziția de lider pe ruta de transport Constanța – Tulcea, rută care a și marcat intrarea companiei pe piață transportatorilor, ajungând de la un număr de 4 curse zilnice derulate în 1996, la un număr actual de 17 curse zilnice.

Diversificarea
rutelor

Rutelor clasice li s-au adaugat în timp și alte destinații, Măcin sau Jurilovca, compania depășind zona Dobrogei ca și bazin de acoperire, extinzându-se cu predilecție către zona Moldova, cu noi destinații: Focșani, Bârlad, Vaslui chiar și până la Iași.

Extinderea și înoirea continuă a parcului auto

Dacă la inceput activitatea de transport era deservită de 5 microbuze, compania se poate mândri acum cu un parc auto reînnoit și întreținut constant ce cuprinde peste 50 mijloace de transport microbuze și autocare cu capacități între 8 și 46 locuri.

Crearea unei rețele de autogări proprii

Orașele Babadag sau Jurilovca au fost primele beneficiare ale strategiei de dezvoltare pe termen lung a companiei. Această strategie se reflectă în crearea unei rețele proprii de autogării în principalele orașe destinații, investiții menite să dovedească încă o dată implicarea și dorința companiei de a oferi clienților săi mai mult decât simple servicii de transport.