DESPRE NOI

Experienta si dinamismul nostru constant in slujba dumneavoastra!

Creata in 1992 ca o mica afacere de familie, SC Trace Trans Corporation SRL isi manifesta inca de la inceput dorinta de a deveni un competitor important si respectat pe piata transportului de persoane din Romania.

În continua dezvoltare în cei aproape 25 de ani de existenta, firma noastra îsi propune sa ofere servicii de transport de calitate, la preturi mai mici decât alti operatori de transport, în conditii de confort si siguranta deosebite. Portofoliul de servicii oferite clientilor cuprinde operarea de curse regulate dar si închirierea de autocare si microbuze grupurilor organizate cu deplasari atât interne cât si internationale.

Compania intelege sa faca acest lucru prin investitii constante menite sa imbunatateasca in timp calitatea serviciilor oferite, prin profesionalismul cu care se dedica fiecarei noi provocari, prin dinamism si pasiune si, nu in ultimul rand, printr-o continua miza pe calitate si nu pe cantitate.

Strategia fundamentala aleasa de echipa manageriala - satisfacerea nevoilor clientului – utilizator de servicii de transport - denota maturitate si dedicatie, ea devenind in timp un adevarat motto pentru toti membrii echipei Trace Trans Corporation.

Dar cum se reflecta toata aceasta strategie concret in activitatea companiei?

Consolidarea pozitiei de lider pe rutele clasice

De la infiintare pana in prezent, compania si-a consolidat pozitia de lider pe ruta de transport Constanta–Tulcea, ruta care a si marcat intrarea companiei pe piata transportatorilor, ajungand de la un numar de 4 curse zilnice derulate in 1996, la un numar actual de 17 curse zilnice.

Diversificarea rutelor

Rutelor clasice li s-au adaugat in timp si alte destinatii, Macin sau Jurilovca, compania depasind zona Dobrogei ca si bazin de acoperire, extinzandu-se cu predilectie catre zona Moldova, cu noi destinatii: Focsani, Barlad , Vaslui chiar si pana la Iasi.

Extinderea si inoirea continua a parcului auto

Daca la inceput activitatea de transport era deservita de 5 microbuze , compania se poate mandri acum cu un parc auto reinnoit si intretinut constant ce cuprinde peste 50 mijloace de transport microbuze si autocare cu capacitati intre 8 si 46 locuri.

Crearea unei retele de autogari proprii

Orasele Babadag sau Jurilovca au fost primele beneficiare ale strategiei de dezvoltare pe termen lung a companiei. Aceasta strategie se reflecta in crearea unei retele proprii de autogarii in principalele orase destinatii, investitii menite sa dovedeasca inca o data implicarea si dorinta companiei de a oferi clientilor sai mai mult decat simple servicii de transport.